Algemeen
De informatie op deze website is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Stichting Zorg Almere is echter niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van de hierin aangeboden informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

Bij het beantwoorden van e-mails wordt dezelfde nauwkeurigheid betracht. De informatie die Stichting Zorg Almere van de vragensteller krijgt is altijd vertrouwelijk en zal behandeld worden volgens het privacy beleid van Stichting Zorg Almere, welke op de Nederlandse wetgeving gebaseerd is.

Gebruik informatie
Stichting Zorg Almere kan geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele schade ten gevolge van het gebruik van de informatie op deze site, of het zonder deskundig advies handelen of tot besluitvorming te komen. Informatie op deze website kan niet worden beschouwd als vervanging van een professionele zorgverlener.

Google Analytics
Deze website maakt gebruik van Google Analytics, een webanalyse-service die wordt aangeboden door Google Inc. (“Google”). Google Analytics maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op Uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over Uw gebruik van de website (met inbegrip van Uw IP-adres) wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, rapporten over de website-activiteit op te stellen voor website-exploitanten en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik. Google mag deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Google zal Uw IP-adres niet combineren met andere gegevens waarover Google beschikt. U kunt het gebruik van cookies weigeren door in Uw browser de daarvoor geëigende instellingen te kiezen. Wij wijzen u er echter op dat u in dat geval wellicht niet alle mogelijkheden van deze website kunt benutten. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het verwerken van de informatie door Google op de wijze en voor de doeleinden zoals hiervoor omschreven.

Externe links
Deze website bevat links naar websites die door andere partijen dan Stichting Zorg Almere worden aangeboden. Deze links zijn uitsluitend ter informatie. Stichting Zorg Almere heeft geen zeggenschap over deze websites en is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de daarop aangeboden informatie, producten of diensten.

Documenten
Op deze site staan een aantal documenten die u kunt downloaden in PDF formaat. Dat kan alleen als u over Adobe Acrobat Reader beschikt. U kunt dit programma gratis downloaden van de website van Adobe.